Sunday, June 3, 2012

life

Assalamualaikum
lama x jenguk belog.sejak direnovate dan jadi macam ape.
aku malas nengok..buruk benor.malas nak baiki lagi.
na,jadi aku pon biarkan je orang meratapi blog.
terus,aku malas nak baiki lg.sebab aku banyak hal nk kena setel.
then xda ape2 nk cerita.
hahahha.
cuma minggu ni dapat jacket.horey horey..
seronok weyh dapat jaket.hahaha.
kenangan belajar kat Institut Pertanian Bogor sebagai exchange student.
maka dengan rasminya aku akan jadi alumni IPB 24jun ini.
oh x sabar nak balik malaysia.










dah siap ada photoshoot jaket bagai kan,,
hahahhaha..
pastu minggu ni adalah last lecture week..
next week dah stadi week.
n ktorg start exam 13hb..
disebabkan dah banyak dah last kelas pastu adalah amek2 gambar dgn dorg,
wah bagus sangat.
sempat hbeskan masa yg sangat hebat dengan dorg walau kadang2 aku xpaham.






terima kasih semua untuk memori yg sangat hebat tu.
banyak yg aku dapat.dan semua yg aku alami adalah tradisional.
semuanya dikerjakan secara manual.
baru dapat feel bila buat.
baru betul student pertanian.
oke bye!
sekian.


No comments:

Post a Comment