Wednesday, December 15, 2010

huh..terkejut..

salam buat blogger semua..
lame da xupdate blog ni..bukan ape..mase x bg ak untuk update blog..
mase ni..ak rase malaysia tgh lawan vietnam..dh menang 2-0..
tahniah malysia..entry aku kali ni pon agk mengejut..
ak pon xtw ape motip aku tp sesaje la kot..
kuantan skarang asik hujan jek..
ak pon tido best jek mlm2..lena sgt2..bgun subuh jek tgk ari msti ujan..
pastu melayan haziq..adeh..busan la layan budak tu..
pening aku..nakal sungguh..agknye budak yg name HAZIQ ni nakal..
btol x nadia upa?haahaha..
saje2 jela aku tulis..xda cter best kt tv..
asik duk ngadap plasma yg leper tu.busan jugak..
nk tgk CSI tp entah la ada ke x..asik tgk mende ape entah..
busan aku..oke la..
nak share satu gmbar ni..
gmba ni gmba encik zol selaku kapten golf upm..
upm juara gol antara ipta..congrate encik zol..
sape encik zol?encik zol ni lecturer bio aku
untuk 2sem kt asasi ari tu..best ngat dgn beliau..
suka nyanyi2 dlm kelas..nak2 lgu m.nasir..
oke la..tu jela..kalau aku rajin aku update lg..
ak rjin update tumblr je..tumblr aku?
jah pnyer la..oke..klik jela..xmarah pon..
tumblr ni best..kalau malas taip..upload
gmba pon xpe..
oke bye~

No comments:

Post a Comment