Wednesday, December 22, 2010

zaman dulu2.





salam..
wah..semalam menjelajah almari2 dan jumpe
gmbar zaman dulu..muahahahaha..
kelakar serius..
zaman budak2 dulu sgt best..time rayer mesti dapat duit rayer byk2.
itu sudah pasti..muahahaha..
tp mse zaman dulu aku byk main2 ngan budak2 laki sbb atas aku seme
abang..xda kakak..bawah aku pon adik laki..
so celah mane nye pompuan..aku lah bunga d tengah nye..
penawar duka nestapa..cewahhhhhh...:P
gedix sgt..oke la..
jom tgk..tp gmba ni x elok..bese la gune enpon..
scan gmba?celah mane kedai bukak pg2 buter ni..org2 pon tgh tido la..
oke2..jom usha2 gmba x elok ni~


ngan mama..sweet kankankan



dengan syawal..syawal??
adik aku lah


aku kat kreta abah..
kereta abah yg lame..ni kereta yg 2nd abah beli..
sebelum ni abah pakai kereta katak tu..
caya x??kena caya jugak!


ngan abang aku yg no dua..main jelir2~

oke la..gmbar ni tibe jek gamit kenangan lame..oke..
bye2~


No comments:

Post a Comment