Friday, March 4, 2011

lots of work await for me~

assalamualaikum.
huh!start taip dah mengeluh..xbaik la jah.
adeh..bukan pe.
byk ngat keje kna wat..bila dah masuk degree byk kna buat..
SENDIRI oke..
nak2 fisiologi..subjek tu ptot amek final sem.
tp aku xphm knpa fakulti susun subjek tu 1st sem..
sebaik result 1st test agk bagus..
kalau x,lingkup la aku..
so fisio,be good to me.
:)
pastu dgn weed nyaa..
belum pon aku start cari weed,,
datang pulak suh aku p cari weed kt padang golf..
mende la weed yg ada kt situ..
tp xpe..pengalaman.
nanti aku tmbh ilmu jugak!
upcoming weed yg perlu siap
-presentation weed kt golf
-30 collection of herbarium
-report weed kt pdg golf

ala manyak ngat..
tp aku akn siapkan..
moga tepat pada masanya..

rindu ngat mama lah..
asik kol jek..ape aku dpt kalau kol..
bile maw balik ni..kire aku maw pulang
ke KUANTAN tercinta hari ni..
tp d sebabkan ada elis la plak.
mmg xbole balik la..menci aku..
fine!
mama sabar la tggu anak pompuan anda seorg
yg jauh ni..
:P:P:P:P
oke la..

oh yek..ari ni dlm sejarah bgun pkul 7..
erk.
slalu 6.30 da bgun tp d sebabkan guruh dan kilat yg mendodoikan
aku..so aku pon nyenyak la tido,

bye!
salam~

No comments:

Post a Comment