Wednesday, March 2, 2011

another tiring day~

salam ahli blogger..
ari ni ari penat sgt..
dah dua hari..penat ngat..smlm tido kul 10lebih.
agknye lah.ari ni pon penat..
kelas gap 5jam aku tido..
letih sbb mlm smlm aku kena kacau..
arghhhhhhhhhhh!
sepanjang mlm smlm..tido aku xlena..
adalah dalam 4,5 kali aku terjaga..
sbb aku rasa mcm ada org kejut..
tp ada ke 3,4 pagi org nak kejut..
n ada ke org yg nak kejutkan aku..
aku kejutkan org ada lah..
haish..seram plak mlm2 ni..tp mmg penat bila x cukup tido..
serius penat dgn keje2 tempah barang..
sebaik KAP yana yg berjasa bantu..
terima kasih yana..
aku harap tido mlm ni lena..

n wat group itu..usah2 gaduh..
xperlu amek pusing dgn ape yg dia cakap..
kau yg nak g..oke aku dah handle n settle..
n kite akn pegi..jgn sedih...
biarkan dorg..
tp jgn expect ktorg akn join program korg..
oke..deal?

bye!
nite!

No comments:

Post a Comment