Wednesday, February 2, 2011

xlame dah

salam..
update lg..tjuk bikin gempaq.bukan ape..saje2 wat gempaq..
laptop ni xlame lg aku nk format..
bukan byk virus ke ape..tp desktop ni cm gilo..
slalu kuar ballon tulis

"this window is not genuine"

haa..cam tu la..so kawan aku ckp suh format..
tp sebelum format aku tgk2 gmbar2 dulu..malas nk save..
malas jugak suh abg kedai pc tu wat backup..
redah jela weyh..aku pon mls semuanye..
jom la tgk gmba2 yg ad dlm koleksi folder aku..
byk ngat tp xleh nk buh semua skali..


korg tgk sndiri la..mls nk tulis caption..:P









the most remembered..g6


mase jamuan raya kolej~

time dinner asper


time bbq blakang bilik..:P



oke la..tu jek..
ouh ari ni dpt berita..
kawan aku kt mesir oke..dorg pnyer communication
kna shut down..sbb tu xleh contact..
dpt tw jgk yg dia kena bom time nk beli barang..
sian dia..
sebaik selamat..
smoga ALLAH sentiasa lindungi dia..

oh ye..
tahniah hajar..ak dpt tahu yg dia nk tunang..3/2..
tahniah..
baik2 slalu~

bye!

3 comments:

  1. haha.ingatkan tak lame dah nak ape tadik.

    tapayah format kott.install windows baru jep.

    sematt lah gamba chikk tu. ;)

    ReplyDelete
  2. den:tq..sesetengah gmbar tu ulfa yg amek..aku tahu curi jek..hahahah..n tahu edit jek..lalalala

    ReplyDelete