Saturday, February 26, 2011

sabtu 26 feb


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

oke2..tjuk entry mcm ape entah..pelik jek..
hahhahaha..tdik kol mama..
cakap adik bongsu aku eksiden.
padan muke..biar kau rase..



sumber encik google

cop2..mungkin ada yg akn ckp aku ni jht..
ckp cm tu pada org yg eksiden.
tp harus dia kna cm tu.
bawak moto mcm palesit..ljunye kalah org yg ada lesen..
tu baru form 2.
kalau form 5 nanti nk bawak cmner..buatnya org
yg dia langgar report polis..lg teruk..
sebaik aku xda kt umah..kalau x mmg dia kena.
*aku sedikit garang mcm rimau di rumah

sebaik settle guna duit..kire bapak aku bayar kerosakan dia..
xpaham bahasa betul dia tu..
huh*geram

oke2..mood arini busan..wat rumpai pastu busan balik..
aku gembira hari ni sbb dia dah x menyemak dah..
padan muka kau...
nyampah.
baik aku wat keje sorg2 senyap2 dr keje group..
xkan penah jdik la..

oke2..
bye!

No comments:

Post a Comment