Wednesday, January 5, 2011

berlari larians

ari rabu start seperti biasa dgn kelas..asal la kelas
sem ni semua 8pg..except isnin la..
n sepatutunye isnin klas pkul 5 tp sistem da x betol
tunda klas aku ari isnin plak..benci lah..
malang jugak bile asik2 kna ulang alik naik bus..
klas pkul 8 smpai 10..pastu next clas pkul 3-5..ada yg pkul 5-7..
huh..gap yg teramat pnjg..jadahnye begitu..
alhamdullillah klas BBI aku sempat dftr untuk isnin ngan selasa..
xpyh la nak pk2 lg kan..alhamdulillah jugak bila asas statistik untuk
pertanian n kimia pertanian n pertanian & manusia bole drop..
boleh drop bile result b n keatas..alhamdulillah jugak result yg oke boleh
wat aku drop..tp sure ke bole drop..aku harap bole..
hmm..skang pon tgh ada kt bilik..relax2 untuk next klas..

oh ye..ari isnin yg lalu atas "nasihat"cik jiah..
aku ulfa dan tya pergi la redah gelap2 buter mlm nk g pasar mlm kt ss..
rupenye xda..hanye perkhabaran indah dari jiah jek ada..
konon ada laksa..hahahaha..pastu jalan kt lorong gelap mcm lorng haji taib..
choi..xla..lorong gelap kt ss besar..pastu ada plak la sekor mamat ni..
huh..menyeram kan...mujur la budak2 yg bajet berani lari..
kalau x da jdik mangsa kot..
xtahan..makin rapat ke arah kami,then bagi salam..
dari rpt ke arah aku..pergi ke ulfa dan mencelah ke arah tya,,
cewah cm main bola..
hantu la mamat tu!xnak lalau situ da..
oke la..

salam..
"mudah untuk mencegah maksiat tapi x semudah kata2.."

No comments:

Post a Comment