Sunday, January 9, 2011

pagi ahad..

sepatutnye pgi ni aku ad aktiviti kolej..tp d sebabkan kemalasan
menimpa..aku xjoin..mls la aku lari2..
hahahhaa..jht gler..xbaik btol tp bukan slalu..
busan busan pg2 bter..smlm dah tamat satu hari kebusanan..
hari ni bkl d lalui lg..kebusanan lg..
pas basuh bju...duk hadap laptop..jln2 dlm bilik..tgk laptop lg..
aduh..serius bosan..

"what you had write before is now the reflection of yourself"

cool x ayt..sape ckp cool mmg harem la...aku pon rase ayt tu
x cool..bukan mende..
paham sendiri la..malas la nk explain..
tp sikit klu..
biase..manusia gemar menulis untuk melepaskan rase..
tp bila mende yg pernah d tulis..
adalah ape yg terjadi kt kite skarang..
ape cer??mungkin ada gangguan emosi or jiwa..
nak gila mungkin..hahahaaha..xbaik..
nak gila mungkin..nak gila mungkin..hahahaaha..xbaik..
oke lah..
chow..
busan gler..
serius!

2 comments:

  1. kantoilah tak gi kan..hehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha...kami melari oke ke mines..harap2 kolej xbace belog aku~

    ReplyDelete