Friday, January 28, 2011

ragam manusia..

salam..
lame x update..berhabuk dah..kt bilik aku malas nk update..
lebih byk kerja untuk aku siapkan..
tuntutan masa yg memerlukan aku untuk membanyakkan masa
untuk kerja yg di amanahkan...
huh!byk sungguh kerja..
report + assignment + redah cari weeds lg+ byk lg..
ape boleh buat..
usaha itu perlu untuk lakukan semua ini..
bahagia rasa bila semua siap..
hasil usaha sendiri..
hmm..mase balik tdik..byk ragam manusia aku tgk..
pkai tudung*shawl semanye..byk betul mende alah atas kepala..
rama2 sebesar alam tu pon ada..
mungkin mereka cakap tu fesyen..
tp fesyen pelik2 nmpk jelik..
serius aku x suke perempuan yg bershawl seperti itu..
xkira la sape kau..
dengan shawl yg ad buaian kt bwh muka tu..
boleh wat letak makanan..
xpyh susah2 nk pegang..gantung situ je!
pastu jumpe pompuan ni plak..
pkai dah elok skali kuku kau wane itam..kna kepit pintu ke?
rupenye saje2 wane..
lawa ngat r tu..mcm pe..
makcik2 skarang pon boleh tahan..sama naik..
mcm org muda..
hmm..mereka nak cakap tu peredaran zaman,fesyen kan..
cakap lah ape2..
tp fesyen ke,peredaran zaman ke..ape ke..
x membenarkan sesuatu yg haram tu menjadi halal..
oke la malas taip byk2..
bye!
salam

No comments:

Post a Comment