Friday, January 28, 2011

tiada lain selain dia..

alam..
entry kali ni aku xsangka nk tulis..kire ni 2nd entry since aku
balik umah tgh hari tdi..tgh guling2 lyn mata nak tido..
tibe2 aku tringt kt mak aku..ceh..padahal mak aku kt luar billik jek..
bukan ape.tibe je perasaan tu dtg..
bg aku..mak aku superb..pada mata aku..dia lah permata..
slalu bg support kt aku..walaupun dulu aku slalu nakal..lalalalala..
tu hakikat yg xleh d nafikan..hahaha..dulu pk enjoy jek..
mintak ape semua dpt..yela..
aku anak tunggal perempuan dlm keluarga..
ada 5hero lagi..tp skarang dah matang..
aku perlu pk seiring dgn kematangan aku ni..
mak aku slalu bg support kat ak..yela..ktorg same2 pompuan..
bole ckp mcm2 same2..lain bg org yg ada adikberadik pompuan
yg lain..boleh share same mereka..tp lain bg yg ada sorg jek pompuan..
skarang ak dah msuk u...dah smbung degree da pun..
hmpir tiap ari aku akn contact mak aku..
tp bukan tepon..mesej2 jek..kalau msj plak.msj ngarot..
hahaha..kalau kredit lebih baru tepon..tp sejak tya jual topup..
rjin plak kol..yela supplier da ad..tp jrg dpt cakap sbb
buah hati pengarang jntung yg byk ckp..
sape lg kalau bukan haziq ngan liya..
kalau nmpk aku ckp tpon ngarot2,,tu aku
ckp ngan anak sedare aku la tu..
hmm..mak aku hbt masak2..n alhamdulillah bakat tu turun kt aku.
hahaha..angkat bkul snirik..rendang dgn kuah laksa pon aku pndai..
bertuah dpt sorg mak mcm mak aku..
bila dah keje nanti..aku rela untuk jaga mak aku dr kawen..
aku pasti kaseh syg mak aku tu kekal dr kawen ngan lelaki
yg belum tntu kasih n sayang kau selamenye..
kalau beradik laki ku yg lain xnak jaga..aku rela..
ak sggup luang mase dgn mak aku..
aku rela lakukan ape mak aku nak,suruh..
biar dia bahagia..aku tahu hati dia byk terluka sbb byk perkara..
andai dia dah tiada nanti,aku xrela ada pengganti lain..
bg aku..dia mak terhebat..xkan ada yg same dgn dia,,
kasih dan sayang dia pada aku xkan pernah
sama dgn yg lain..tp aku berdoa..moga ALLAH panjangkan umur mama..
moga ALLAH panjang kan usia dia..berikan dia kesihatan yg baik slalu..
pyungi dia dgn lembayung rahmat-Mu..
amin..


1 comment: