Saturday, January 1, 2011

satu hari di tahun baru...

wahh...lame x update..
ni first entry untuk thun baru pada 1 january 11..
chantek kan tarikh tu???harus lah!
ketuk2 jari merayap cari belog2 yg best untuk d baca..
nah..ambek kau..jumpe blog makwe khairul fahmi..
sweet la dorg..hbe aaku menjelajah seme belog..
aku pon gtl2 bukak mukabuku..
mcm biase busan..bukak twitter..busan jugakk..
da xda nk wat ape..baju pon da siap basuh..
aku kan baru jek dftr untuk smbung bacelor sains pertanian??
pertanian..perempuan ambik pertanian??hbes tu,,
nak suh sape lagi nk ambik,,nak tggu lelaki2 yg da hmpir berkurang..
xtaw la bila..n pertanian ni jugak bukan untuk duduk kt ladang je..
pertanian skang da maju wokkkkk..gaji pon mahal..
fuh best2..
menjengah 2011 ni..byk azam aku wat..n xperlu la nak bgtw semua
org..biar lah aku simpan dlm hati..yg penting aku ikhlas wat niat tu..
xperlu nak bgtw org2,,sibuk nk list semua azam kan3.
bangun pgi2 da dpt rezeki dr yasnida..thanx cik momo..
dr semalam asik mkn nasi lemak jek..tklimat nasi lemak..
umah pon nasi lemak.haduish..

ari ni da ari ke3 aku dftr bacelor..xda org..
haruslah sebab semua org tgh cuti lg..ahad baru maw balik maa...
kolej pon xramai sgt sbb da rmai pindah kolej..
ulfa hisham jgn ckp la..dia lgi busan...
dari aku ni sekurang2 nye g la jln2 ngan family aku yg baru balik semalam..
dah la ponteng ikrar..hahaaha..eh2..upm bace x ape aku tulis ni..
risau la kan kalau dia tahu aku ponteng..lgpon aku dah bace
ikrar time asasi dulu..isi ikrar tu same kot..
hahahaha..japlg rase nk mop2 tmpt aku..biar lagi bersih..
ari ni nk g mane plak eh??semalam da meronggeng dgn ulfa juga..teman dia
beli brg + saje2 aku nk wat2 beli brg..tp mmg ada barang beli pon..
rumate seme stay lg..dah 2thun duk same..tp sorg dah kebabom g 17..

owh yek..ari ni abang im kahwen..tahniah..010111..
abg im tu pengawai IT kot kat asper..ak pon xsure jwtn dia ape sebenarnye,,
hahahaha..main redah jek aku tulis..
isnin ni nk menjelajah fakulti cari kelas kt mane..
moga2 jumpe..yela dulu kelas kt pusat jek..
skang da merate2..cari la ko sorg2..

hmm..oke la da penat,,bye semua nye,,
wassalam~

4 comments:

  1. aku dapat roti canai dari cik yasnida.
    jangan jeles.haha

    selamat belajar mende baru.nanti dah ada ladang ber ekar-ekar jangan lupa aku.


    thanks teman ak memborong. ;D

    ada plan untuk hari ni tak?

    ReplyDelete
  2. busan jek untuk ari ni..kau pandang aku aku pandang kau..ss bukak x??
    hahhhahaa
    nanti aku bg tanah free kt kau..

    ReplyDelete
  3. terima kaseh cik momo..
    rezeki d pgi hari~

    ReplyDelete