Tuesday, November 16, 2010

bye2 asper

salam semuanya..
ari ni..15 november 2011..tamatnye pengajian aku sebagai seorang
pelajar asasi sains pertanian..
kt UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA..
satu2 nye program asasi kt malaysia..berbangga la menjadi pelajar ini..
tamatnya paper academic english pada jam 0945 tdi...maka
hilanglah title sbg asasi..
next year??become a degree student..
huh..!!mestila lg tough kan..
mestilah..semuanye kena wat snirik..
kalau dulu..wat report pon ada booklet..tunggu tulis result
dgn discussion..xpon time kelas boleh rilek2 nak2 klas miss haswini..
xpon semua serius x kelas DRA.UMI..sbb xnk hilang fokus,,kot2 la dia
tanye soalan2..tp slalunye dia paham jugak ktorg ni ngantok..
pastu start citer,,yg pasti mesti ada cter pasal
suami beliau dgn ape yg berlaku kt dia..
huhuhu..kadang2 mende tu kelakar tp kadang2 jugak ada pengalaman
yg beri pengajaran,,
JADIKAN ITU SEBAGAI PENGAJARAN!
time kelas dgn encik yaakob pulak mesti lju gler..
aku baru dua tiga slide tp rncik yaakob
mesti da separuh dari lecture..pling best mesti ada tekateki..
chemist??dulu aku suka subjek ni..tp skang da kurang..
sepanjang aku jadi budak asasi,,tiga semberturut2 aku tukar lecturer,,
1st sem dapat madam kartini,,2nd sem dapat dr,zaizi..
last sem dapat dr.asmah
*semanye dr.zaizi dgn dr.asmah ad prof tp malas nk tulis
pling best blaja time sem dua...walaupun menyakitkan hati..
asik wat report kena pulang wat balik..pastu msuk kelas mesti aku sampai dulu ngan tya..
boleh borak2 dgn dia pulak kan..part pling best dia ckp

'cikgu awak lepasan u mane..kalau upm,mknenye anak murid saya la tu'

ckgu aku mmg lpasan upm tp ckgu aku kenal ke dy??
hahahaha..
hmmm..
math plak..seronok blaja dgn dr.mat..bgus btol..paham aku.. tp kadang2 salah ak
mengantuk dlm kelas..

"sini kepala orang,sini kepala org"
bgus btol la ajaran calcalus dgn statistic..

hmmm..asper will be miss soon..
oke..
meet till my next entry!

1 comment: