Saturday, November 6, 2010

tolong ingatkan aku..

salam..
tgh stadi agri,,da tewas d medan perang..
smbil dengar lgu ana raffali-tolong ingatkan aku..
hmmm..
ada point sebenarnye nk tulis ni..
oke,,jom trus ke point ak nk tulis ni.

akan ku tutup pintu hatiku untuk mencintai mane2
lelaki...elok kirenya bagiku untuk berada terus d
sisi mama..yang sentiasa memberi kekuatan dan kebahagian
untuk anak tunggal perempuan mu ini..
biarpun aku tahu dalamnya punah derita...dari aku tahu kecurangan
yg mengecewakan ak..
menghancurkan hati menjadi seperti butiran pasir d pantai..

sekian..
terima kaseh..
smbung stadi balik.

p/s:post aku kali ni xda kaitan dengan pakwe ke,,teman ke,,ape ke,,xda mse untuk semua itu..
xda mase untuk membuang mse dgn mende2 remeh itu,.langsung xdas kaitan dgn hal
clash dgn pakwe ke,ape ke..oh,plizzzz...tp jika allah sudah mendatang kan perasan itu,sape
aku untuk menidakkan seme itu..tp itu untuk NANTI,,sekarang bukan masanya..

1 comment: