Thursday, November 11, 2010

kenangan asper..

assalamualaikum...
ari ni duk lepak2,rileks2 pas hbes paper fizik tdik..
lega bole jawab..skang pulak baru lepas kemas barang nk balik..heheheeh..
mood nk balik umah la..da nk cuti sem..tp xsedar diri betul..exam xhbes,ada
2paper lg..xpe2,,kire mlm ni mlm release tension pas 4hari mengadap paper2 tu..
entry kali ini ak wat sbb memandangkan aku da sem akhir kt ASASI SAINS PERTANIAN
yg aku banggakan..so aku nk wat post pasal kenangan aku kt asper ni..
dah 3sem aku kt asper ni..mula2 masuk punyelah segan nk mampos..
mcm pompuan terakhir xnak tgur,,tp sekarang..sebatu nmpk org yg kite kenal..dari jauh
dah nk panggil..semua org dah jadi mkin rapat,,mkin mesra,,
tula jadi bile sesebuah silaturrahim tu terjalin,,,menghubungkan antara sesame kite,,
masuk jek sem satu,,aku dapat group 6..the superb g6..
org2 dlm tu seme superb2,,gila2..mcm2 perangai ada..dari sealim hakim,mahirah
sampai la ke paling xmalu,atom,tipah,ate,apek..
semua lah..semuanye gila2,,datang dr mcm2 negeri berbeza,,
mula2 masuk semua mcm segan2,,xbercakap pon sgt..pastu lame2
dah bergaul..uniknye..dalam group tu rmai la pulak yg satu skolah dulu2..
cam azim dgn dilla..munir dgn yana..shila dgn tya..
aku pulak satu skola rendah dgn reffa..uniknye g6..
sentiasa bersatu nk wat ape2,,pling byk interaction..
bile ada aktiviti,,ktorg la pling best*yeke
bile HICOM wat aktiviti,,ada jek ktorg join,,
best sgt..contohnye mcm futsal..
pastu ktorg ni pulak ada wat projek mkn2,,namenye PROMAYAM G6..
hahahaha..pengarah program???tentunye enchik IS AIZAT d bantu pakcik tua..ATOK..
hahaahahah..tapi best...1st pnye projek ktorg wat kt putrajaya..
pas hbes g jln2 kt putrajaya...sembahyang kt masjid besi..
yg kedua pulak baru jek wat..kt bukit ekspo jek..
reunion la kirenye tu sbb sem 3 ni da kna split group..
reunion yg ada nilai sentimental..haaahahaha..
ape punye pengarah program..asper pon byk wat aktiviti yg mengeratkan hubungan sesame
kite..pling best mase sem 1,,seme kena wat amali ladang..time tula da jdik mcm petani..
tanam sayur sendiri,jaga,,harvest n bungkus dlm plastik
bg TPU jual..seronok sgt,,time ni la kenal budak2 group lain sbb da cmpur2..
mcm2 pokok tanam..pling best tanam jgung,,kite tanam,jaga,harvest n makan..
best gler..time tula pling best,,
hmm..okela,,next entry aku wat pasal asper lg..tp tjuknye lebih spesifik..
penat nak menaip la..oke..
tp
KENANGAN KAT ASPER AKAN SENTIASA D INGAT..
best sgt,,buat rakan2 asper,,
moga semua berjaya dalam alam degree nanti..kalau jmpe tu n kenal...
tegur2 la..
okeh..???
salam..

2 comments:

  1. haha...erm,kenangan di ASPer pasti akan diingati selamanya...bila la nak buat entry pasal asper ae..hehe xde mase lagi aku... :)

    ReplyDelete