Monday, November 29, 2010

cerita si ahli bomba

salam semuanya..
lame x update sjak kenduri tuh..penat sgt nye wat mcm2 keje,,smpai
aku demam..ni pon maseh batuk dan selsema..moga cepat sembuh..
entry kali ni aku wat sbb teringat kat satu kes ni..aku teringat pon sbb nadia ulfa
yg ingtkan aku..kes ni blaku kt e501 mase sem dua asasi ni..mase tu ktorg still lg
duk ats puncak menara polis tuh..yg boleh nmpk bukit ekspo la..kolej sblh pon boleh nmpk..
ada ape2 aktiviti jek mesti boleh nmpk..oke2..back to entry..
ceritanye bermula mase stadi week..mse tu seme duk khusyuk stady..
tibe2 ada la suare pompuan mane la entah..rupenye TYA...ku sangkakan kau
punya lah tough,gagah mcm tu boleh keluarkan suare betina tuh..
xsangka aku dapat dengar suare betina tuh,,tya ni duk jerit api,api,api..
rupenye plug kt tempat dia ni terbakar..berapi2 lg..aku ingtkan ape..
aku yg tengah khusyuk stadi di celah2 almari yg dah aku wat benteng tu..
pegi lah tgk..semua da panik time tu..tya plak duk tarik katil takut cadarnye
tterbakar..tapi malangnye da hitam ckit kesan terbakar..
aku pon dengan segera ambik sikat tya*kalau xsilap aku...
pastu pegi tutup suis plug tu pastu cabut kepala extension yg dia pakai..
extension tu xdapat d selamatkan..hncur da kepalanye...
huh..selamat semuanya..time tula hbes seme duk gelak..
ni lah antara kngn dlm bilik e501 tu..walaupun kolej xtw
yg bilik ktorg ni terbakar..*sbb x bgtw pon..kalau kolej tw mybe ktorg
ni da kna denda..hahahaaha..terbakar pulak kan..
sem 3 da tukar..menjunam kebawah..bilik e101..dari paling atas.
menjunam sampai ke bawah..rumate pon maseh same..
owh..kt e501 tu..ktorg da tertinggal setan2 kat situ untuk junior..
paling byk yg tinggalkan setan tu tya..sian la sape yg dpt tmpt dia kan kan kan..
oke la..
jumpe lg...

salam~

No comments:

Post a Comment