Wednesday, November 17, 2010

siapa aku?

salam..
hmm..ari ni msuk ari kedua aku bercuti..busan tu ada tp d sebabkan aku sibuk
menyiapkan segalanya untuk majlis ari ahad ni..penat sgt2..
xda yg nk membantu ke..asal la aku xda adik beradik perempuan yg lain..
boleh jugak wat keje umah..ni x..seme yg laki PEMALAS..
mmg laki ni mmg malas wat keje eh..adik2 ku pon spt itu..
penat menanggung beban keje yg manyak sgt..
cuti ni jugak aku da tukar jadi yg baru,,
dari BEKAS pelajar asasi ke PENGGUBAH HANTARAN..
cool x??best gler..aku wat ni pon untuk majlis nanti jek..kira aku ni ada bakat terpendam..
cecececece..terpendam lah sgt kan?aku success untuk gubah beg,kasut,
n mcm2 lg..kire chantik oke..nanti aku rajin aku buh gmbar..baru real..
keje2 mengemas rumah still in progress..mseh banyak yg perlu
disiapkan..sampaikan aku lupe ari ni ari raye..
pada mereka yg menghantar mesej2 raye,ucapan raye..
maap xdapat balas..xda kesempatan mase dan xda kredit..huhuhu..
huh..pada ulfa..maap aku xdapat nk send email lg..bz sgt..
n maap pasal kes ikan..aku xsengaja meninggalkanya..
adeh..mcm ne la bole tertinggal..da siap nk bawak
pon bole tinggal..oke la..mau tido ni..esok,bgun awal pg sembahyang then tido balik..
hahahahah..xpe2..kul 8lebih aku bangun balik nk siap2 kan umah..okeh..
salam~

2 comments:

  1. cecece~
    ti upload la gamba hantaran..
    nak tengok!nak gi umah ko~
    alamatnye,,taun depan pon xsampai..haha

    ReplyDelete
  2. hahaahah..ko kan ad skil berenang..
    guna la skill tu..xpaya baya tmbg pon..hahahaah..

    ReplyDelete