Thursday, November 4, 2010

xpernah ckup dgn satu..

salam..
ari ni baru balik tuto chemist..yela kan,exam ari isnin ni..
kna struggle btol2..
baru bole excel dlm subjek tuh..
smbil menghadap santapan yg mantap ni,ak bukk tenet..
blog swimming,blog walking,blog jumping..
seme2 la skali..
pastu bace berita..banjir la skarang ni sbb da musim tengkujuh..
so kna berhati2 balik nanti especially mereka yg tggl kt kedah,perlis,terengganu,
kelantan n lain2 negeri lg..
semoga mereka yg kena cubaan tuh sabar..
buat mereka yg nk final exam,SPM,STPM
sila stady..da2 la online..kurang kan muvi..
*peringatan untuk sendiri sebenarnye~
pastu bce berita,,
kaunseling remaja..
tjuk pon best..
nk bace,,klik la link kt bawah..

tjuk pon da best...laki ni sebenarnye xpernah ckup dgn satu eh..
eh,,,!!ni pertanyaan okeh..sila jawab...
da kawen tu buat2 la cara da kawen..
xpyh nk ngaku bujang,,nk cari pompuan lain..
oke,,bwh ni ckit sal soalan yg sorg ni tnye kt kaunselor tu la..
alaaa,,,kt link tu,saje nk paste lg..

SAYA berusia 19 tahun dan berasal dari keluarga sederhana. Dua tahun lalu, ketika ingin menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) saya mendapat tahu ayah mempunyai hubungan dengan perempuan lain.

Saya mula mengesyakinya pada pertengahan 2008 lalu namun saya bukanlah jenis orang yang hanya berdiam tanpa membuat tindakan.

Apabila tiba bulan Ramadan ketika ayah dan ahli keluarga lain pergi menunaikan solat Tarawih, saya membaca mesej ayah.

Ternyata tekaan dan sangkaan saya selama ini tepat. Sejak daripada itu, sikap saya terhadap ayah sedikit dingin namun tidak sanggup hendak menceritakannya kepada ibu kerana saya yakin hatinya akan luluh.

Sehingga hari ini saya menyimpannya dan perubahan ayah semakin teruk.
arang dia kerap balik hingga lewat malam sekitar jam satu atau dua pagi.

Kadang-kadang saya terfikir, sebagai isteri tidakkah ibu merasainya seperti mana saya rasai?

Saya tertanya-apa, apakah yang mereka inginkan daripada ayah kerana kami bukanlah hidup dalam kemewahan. Saya sendiri tidak dapat menjamin tindakan saya andai kata berdepan dengan makhluk begini.

Sejak itu, saya amat membenci lelaki yang curang terhadap isterinya sehingga terlalu berhati-hati dalam mencari pasangan kerana tidak ingin kejadian serupa berulang.

Perkara ini membuatkan saya tertekan dan tidak boleh melupakannya walaupun sesaat.

Saya harap Dr dapat membantu menyelesaikan masalah yang menghantui fikiran saya ini sejak bertahun lamanya.


hmmm..tula antara luahan budak tu..

kesian dia..

okela...tu jela nk tulis..

bye2..


kindly deep in my heart,,,,i'm hurt..

buat ko pompuan...ak akn hancurkan ko!!!

eh,,,eh,,eh,,bukan ko oke..jgn nk perasan..

yg pasti bukan ko la,,,BUDAK UPM..

to ulfa..

tq da jdik goog listener..hahahaha...

actually:good listener..

chow..

No comments:

Post a Comment